Професійне кредо
«Моя робота - моє життя!»
Даний матеріал представлений із досвіду роботи вчителя математики Карло-Марксівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кравець Валентини Акимівни.На думку автора інтерес до вивчення предмету багато в чому залежить від того, як побудовано навчальний процес. Застосування комп'ютерної техніки під час вивчення математики дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, наповнюючи його зміст знаннями з інших наочних областей, що перетворюють математику з об'єкту вивчення в засіб отримання нових знань. Тому подання навчального матеріалу за допомогою комп’ютерних засобів, використання мережі Інтернет як джерела інформації і т.д. пожвавлюють освітній процес, роблячи його яскравим, незабутнім і цікавим для учня, а також сприяє підвищенню пізнавального інтересу учнів.У своїй роботі Валентина Акимівна демонструє поєднання найбільш простої форми ІКТ – презентації з традиційними методами навчання для досягнення більшої ефективності та якості уроку, підвищення мотивації учнів до навчання.Для активізації пізнавального інтересу учнів учитель використовує комп’ютерні презентації на таких етапах вивчення математики:
- уроки-лекції для пояснення нової теми, де учні не тільки слухають, продивляються інформацію на екранах, конспектують, а й відповідають на запитання;
- для контролю набутих теоретичних знань: на екрані містяться запитання з наступною появою правильної відповіді для самоконтролю, для виконання тестових завдань з наступною появою правильної відповіді після його виконання ;
- для проведення усного рахунку (відновити ланцюжок обчислень, розгадування кросворда, гра «Відгадай слово», «Цікаві задачі».
Матеріали з досвіту роботи Кравець В.А. рекомендовано для використання вчителями на уроках математики.
Шостак С.В., методист КУ «Районний методичний кабінет»
Презентаційний матеріал до уроків:
5 клас
6 клас
- «Ліна Костенко на уроках математики» інтегрований урок з математики та української мови
- «Координатна площина»
8 клас
9 клас
Комментариев нет:
Отправить комментарий